OSTEOPATIA A BARCELONA

Judit Cayuela
29/01/2024
Tras mucho dolor de espalda fui a Fisiofisic y empecé a entrenar con Júlia. Me enseñó higiene postural así como ejercicios de fuerza y estiramientos que me están ayudando muchísimo. Estoy muy agradecida porque gracias a ella he aprendido a cuidarme y mi espalda lo está agradeciendo mucho.
Gemma Bellart
24/01/2024
Em tracta la Júlia d'una contractura a l'espatlla que m'ha millorat enormement, no podia casi moure el braç i ara ja tinc gairebé plena mobilitat. La recomano fermament, és una gran professional.
Gabriel Borràs Calvo
24/01/2024
Feia dies que no podia quasi doblegar l'esquena. La fisioterapeuta Júlia Borràs podem dir que té la mà trencada, oli en un llum !!!
Pol De Miguel
03/12/2023
Fui a fisiofisic a que me trataran de ciática y me hicieron punción seca, en tres sesiones dejé de tener dolor. Me sorprendió la efectividad despues de haber probado masajes y maquinas. Muy contento!
Pol Fabregat Pradell
02/12/2023
Me operaron el pie hace unos meses, me recomendaron que fuera a Fisiofisic y he tenido muy buena recuperación y experiencia en esta clínica de fisioterpia. Recomendable 100%!
Luis Gutiérrez Peña
01/12/2023
He tenido diferentes lesiones a los largo de los últimos 5 años, codo, hombro, rodilla... Excelente trato, excelente profesional, en resumen mi fisio de confianza
Margarita Martín
14/11/2023
Llevo más de 8 años entrenando con Albert. Tengo problemas de espalda y llevaba una racha de 3 años teniendo lumbalgias que me impedía trabajar. Desde que empecé con Albert tengo el dolor bajo control… estoy encantada. Es todo un profesional!!!
Núria López-Ribalta
08/11/2023
Em tracta l'Albert des de 2018, despres de patir una hernia discal foraminal, a la zona lumbar. Professionals i propers. Horaris amplis. Recomanable.

Centre d'osteopatia de Barcelona

A FisioFisic oferim el servei d´osteopatia a Barcelona des de fa més de 10 anys. El nostre equip d'osteopates està altament qualificat i té anys d'experiència.

Fem tractaments holístics que ajuden a millorar la vitalitat del cos i de l' equilibri natural. En el nostre centre d'osteopatia de Barcelona, vam fer un plantejament integral que considera els símptomes i la causa del dolor. Cada un dels nostres tractaments estan dissenyats específicament per a les necessitats del pacient per assegurar una llarga durada resultats i eficaç.

Les tècniques dels nostres osteòpates són la teràpia manual i els exercicis terapèutics per a articulacions i teixits. Estan dissenyades per alleujar el dolor i promoure la cura natural del cos.

Osteopatia estructural

Osteopathic estructural

S'enfoca al sistema musculoesquelètic per corregir trastorns de postura, millorar la mobilitat i alleujar el dolor, utilitzant tècniques de teràpia manual per ajustar lligaments, teixits, ossos i articulacions, resultant efectiva en problemes com la ciàtica, el dolor lumbar i lesions per males postures.

Osteopatia cranial

Se centra en les dificultats relacionades amb la formació del crani i el seu impacte en el sistema nerviós, mostrant alta eficàcia en el tractament de migranyes, vertígens, sinusitis, dolors nerviosos, de cap, problemes de visió i audició, i trastorns respiratoris, digestius i vasculars.

Osteopatia Visceral

Identifiquem la causa dels inconvenients del pacient i ens enfoquem en els teixits de l'òrgan, usant massatges suaus per fomentar el moviment i la funcionalitat adequada de les vísceres i els seus teixits, beneficiant afeccions com l'afebliment muscular, hèrnies de hiat, molèsties menstruals i problemes de digestió.

Osteopatia Temporo Mandibular (TMO)

Tractem el dolor facial i trastorns de la mandíbula, aplicant tècniques especialitzades per millorar la mobilitat de la mandíbula i abordar problemes com el dolor facial, grinyolar de dents i la disfunció de l'articulació temporomandibular.

Aquests són els beneficis de l'osteopatia

L'osteopatia ofereix múltiples beneficis, començant amb l'alleujament del dolor. Amb el nostre servei d'osteopatia a Barcelona t'ajudem a millorar la circulació sanguínia ia disminuir la sensació de dolor, cosa que potencia la capacitat muscular.

Addicionalment, és efectiva per reduir la tensió muscular, alleujant la rigidesa dels músculs per promoure un flux sanguini òptim, cosa que resulta en una major capacitat de moviment i flexibilitat per als pacients.

Pel que fa a la postura, els nostres osteòpates utilitzen les seves habilitats per analitzar i corregir la posició del pacient, abordant desequilibris o contractures musculars que puguin estar causant una postura incorrecta.

També és altament eficaç per millorar la mobilitat articular, perquè empra mètodes per incrementar l'amplitud i la llibertat de moviment en les articulacions.

A més, no només millora els problemes de son, sinó que també incrementa la qualitat del descans. Els pacients experimenten una millora notable en descansar, beneficiant-se de la relaxació muscular i laugment de la circulació que ofereix aquest tractament.

Oferim el servei de fisioteràpia i osteopatia a Barcelona

L'osteopatia i la fisioteràpia són dues branques de l'atenció mèdica que es diferencien en els enfocaments i les tècniques. Si bé tots dos camps poden tenir àrees en comú, cadascú té el seu enfocament distintiu i aplicacions particulars en l'atenció mèdica.

Els nostres osteòpates s'enfoquen a tractar el cos de manera integral, utilitzant mètodes manuals com massatges i manipulació d'articulacions i teixits amb l'objectiu de corregir desequilibris i promoure el benestar general. El nostre objectiu és la prevenció, per solucionar desalineaments i desequilibris abans que es transformin en situacions més greus.

D'altra banda, els nostres fisioterapeutes se centren principalment en ajudar a la rehabilitació de lesions particulars ia millorar la mobilitat i la funcionalitat, sovint després d'haver patit una lesió o d'haver-se sotmès a una cirurgia. Utilitzem diferents metodologies que inclouen des d'exercicis terapèutics fins a tractaments amb tecnologia electroterapèutica, a més de teràpia que involucra aplicació de calor o fred.

A FisioFisic oferim el servei de fisioteràpia i osteopatia a Barcelona fa més de 10 anys, que ens permet disposar d'una gran experiència en ambdues disciplines.

Instal·lacions del centre d'osteopatia de Barcelona

El nostre centre d'osteopatia a Barcelona ofereix un ambient relaxant i curatiu amb equips dissenyats per promoure la salut i el benestar. Cada sala disposa d'equips nous i actualitzats per garantir comoditat i tractaments personalitzats.

Vine a FisioFisic, el teu osteòpata a Barcelona

Visita el nostre centre d'osteopatia a Barcelona, ​​t'ajudarem a millorar la teva qualitat de vida alleujant el dolor. Truca'ns avui per programar una visita i fer el primer pas cap a una salut òptima.

Necessites ajuda?
Hola 👋 Si teniu qualsevol dubte, envieu-nos un WhatsApp